2009-01-20
 17:30:13

Gullpappa.

Idag efter en hård dag på jobbet så gick jag hem till pappa en runda. Det var mycket trevligt, han hade nyss dammsugat och torkat golv så det luktade sådär rent och frächt, fräscht, eller fräsht som det endå alltid gör hemma hos pappa. Vi satte oss i köket och drack en kopp kaffe som pappa hade gjort till mig, det var megatrevligt och sedan "hjälpte" jag honom med hans mobil som han fick i julklapp. Men i själva verket så fixade han nog det själv. Eller jag är inte riktigt säker, men vi gjorde det nog tillsammans. Men vi fixade det i alla fall så nu funkar hans mobil som vanligt igen!

När vi var klara med det så var det dax för mig att ta bussen hem och när vi står i hallen får jag en megakram och massa pussar och han ville inte släppa mig, så sa jag:

- Det var trevligt att kommar hit.
- Det var kul att du kom, jag saknar dig.


Och sedan gick jag. Bussen stod redan där nere när jag kom dit så jag slapp att vänta på den. Sen när jag väl kom hem och skulle ta av mig kläderna så luktade dom bara pappa. Dom luktade jättegott. Hoppas att dom luktar lika gott i morgon och ända tills jag tvättar dom nästa gång :)


Anonym

Våran älskade lilla pappa.... Saknar honom!


Mona

Du har fått en blogg-award av mig! Läs min blogg för vidare information. Kram Mona



PUBLICERAT: 2009-01-22, 18:57:54 | URL: http://sashakitty.bloggagratis,se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: