2009-01-30
 10:58:47

Lovely Angel.

Kom nyss på att jag hade en riktigt sjuk dröm inatt. Jag hade tatuerat mig, det var en tjejkompis som hade utfört arbetet och det såg ju lite ringrostigt ut. På något sänster så hade jag valt Hells Angels-loggan, och den hade blivit intatuerad på min ankel. Haha varför i helvete valde jag den. Jag ångrade mig strax efter och bestämde mig för att Ami James i Miami Ink skulle fixa till den. Haha helt cp! Vad man kan få ihop sjuka saker när man sover. Jag kom ihåg att jag var livrädd för vad HA skulle göra med mig om de såg den, det roliga var ju att jag inte alls hade något med dom och göra men endå så satte jag nålen i mig och tatuerade in deras logga på benet! Sjukt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: