2009-01-18
 11:27:54

Söndagen kan gå tillbaks där den kommer ifrån.

Söndagen är kommen och den är inte alls sådär hjärtligt välkommen som fredag kväll och lördagmorgon. Denna dagen vill jag helst aldrig ska ta slut. Men tråkigt vetande så gör den ju alltid det trots allt.

Klockan är nu 11.23 och jag känner att det kanske är dax för en tupplur. Jag känner mig redan sådär trött och matt i kroppen. Jag har hunnit med så mycket redan nu på morgonen tycker jag. Duschen är avklarad och frukosten är klar och jag har planerat inför tisdagen. Så nu känner jag nästan att jag förtjänar en liten tupplur. Men det tycker nog inte min älskade sambo. Idag är det söndag och dvs att det är lite 'dax-att-hälsa-på-alla-föräldrar-söndag'. Sån tur är kan man ju säga så är inte min mamma hemma så henne slipper vi hälsa på idag och Fredriks pappa ska vi heller inte hälsa på så det blir bara en tur till Strandhem. Men det får räcka kan jag tycka :)

Ikväll är det även dax för bandy och det ser jag faktiskt fram emot. Det ska bli kul att de kommer igång igen. Det känns så skönt när man får den här adrenalinkicken i kroppen. Även fast jag bara sitter på läktaren så är man helt trött och slut i kroppen efteråt. Det är ju värsta träningspasset det där! :)

Nu är det dax att fixa i ordning håret och sedan får vi väl ge oss iväg så att vi hinner hem och hinner äta innan det är samling för snyggot halv fem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: