2009-01-23
 16:24:51

Wow Im back.

Nu sitter jag här i vår sköna soffa igen. Den här hörnan är livsfarlig!! Man somnar hur lätt som helst.
Äntligen har jag fått hem mina dator igen. Lagom tråkigt att man lämnar in sin dator för att mousepaden inte fungerar och när man sen får tillbaka den efter en månad så är hela fronten repad. Det är ju trotts allt en vit dator och då vill man ju gärna ha tillbaka den i nyskick. Bara till att lämna in den igen. Fick ett sms idag om att den var klar. När jag kom dit kom killen fram till mig med en brun låda. Ur denna låda tog han bort något skumgummiliknande filt, sedan var där en frigolitram, och sedan låg datorn där och i botten så var där någon typ av bubbelplast. Snacka om välinpackad. Sist fick jag bara den i handen. Inget skydd alls, inte konstigt att den blev repad. Men nu har jag i alla fall min älskade dator igen och jag kan köra igång med mitt WOW-lirande igen. Har näslat in mig hos Fredrik så han ska hjälpa mig att levla lite.


Idag är det då älskade fredag! Den här dagen är otroligt efterlängtad. Trodde att jag skulle sluta tidigt idag, det hade varit sjukt skönt. Men schi fick jag. Lisa ringde mig vid tolv och sa att vi skulle ha möte klockan ett. Tydligen är det något som vi ska ha varje fredag. Kuuuul. Dom kunde lagt det vilken dag som helst i veckan men dom väljer en fredag!!!

I morgon är det dax för jobb igen. Förmodligen full dag men jag hoppas att det går unnan så att man kan komma hem igen snabbt som fan. Ångrar mig lite att jag erbjöd mig att hjälpa till. Men va fan det är härliga pengar sen när lönen kommer.

Nu ska jag strax fixa middag. Biffar är det min älskling har bestämt och biffar är det han ska få.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: