2009-07-13
 15:45:56

- Ah, du är ju helt hopplös.

Äntligen hemma efter en lång arbetsdag! Första dagen i malmö efter att ha spenderat 3 veckor i Lund. Det var kul att jobba med Madde igen men samtidigt var det tråkigt att jobba i malmö igen. Men om jag får välja så väljer jag ju gladhjärtat malmö istället för Lund. I morse när jag kom till jobb och hoppade in i jobbebilen så ligger där en lapp från tjejen som jobbar natt. Att hon har bytat ena backdäcket. Så det var bara att köra bort bilen till Autoteamet och till Uffe.
När vi sedan ska hämta bilen på eftermiddagen säger Uffe till mig:


- Hur går det med Micran? Du kom inte in med den.
- Nej .... vi har inte tittat i den än ...
- Ah, du är ju helt hopplös!


Sen innan jag går så lägger han upp en fin en;

- Tuggar du nu igen? Du tuggar hela tiden!

Jag blev helt paff och tittar på honom

- ...jag hittade choklad där ute ...
- Du är fan helt otrolig!

Sen skrattar han bara. Precis som om jag alltid äter när jag är där. Det gör jag verkligen INTE!!!

Är hemma från jobb som sagt, tvätten är igångsatt och jag är nyduschad och luktar gott. Benen är lena som rumpan på en bejbi. Nu när jag sitter här i soffan så känner jag i ögonen att jag är rätt trött. Men jag ska min själ inte sacka ihop förren tvätten är i torken, Fredrik är hemma och maten är äten och disken är diskad. DÅ kan jag få sacka ihop!

På fredag är det dax på After-work-lön-ones-in-a-month-beer + mat! Det ska bli trevligt som tusan.
Och sen är det ju faktiskt semester!

4 dagar kvar!!!


Flinkan

Ha ha! Tuggar du nu igen?? Du tuggar alltid! Kul att det inte bara är syster som märker av det där... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: