2009-11-11
 19:04:25

Mikaels lillebror?

Fredrik har alltid sagt att han alltid blir igenkänd som Mikaels lillebror. Att han tycker det känns lite tråkigt.
Idag var vi inne på Bulltofta-Kött och skulle handla lunch, vars en Dallas burgare. Då kom Christina Hultén fram till mig och hälsade. Vi snackade lite, hon frågade var jag jobbade och så, sen kom Fredrik:

- Det här är Fredrik
- Jaha, hej hej!
- Känner du inte igen honom? Han har också gått på Segevång.
- Fredrik Lindfors.
(säger Fredrik)
-
Ahaaaa, Mikaels lillebror! Jobbar ni på samma jobb?
- Neeej ....
- Var bor du nu?
- Vi bor vid värnhem.
- Ahaa ...

Det tog nog ett tag innan hon fattade att jag och Fredrik inte var kolleger. Jag skrattade lite och sen gick vi! :)

Mikaels lillebror, stackars Fredrik kommer nog alltid vara igenkänd som Mikaels lillebror.


Mamsi

Det är inte lätt att vara lill syskon jag vet:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: