2009-11-23
 19:02:02

Oh, my lord.

Oh, my lord! Nu sitter jag äntligen här i min hörna iklädd mysbrallor efter en händelserik afton.
Avgassystemet kraschade på bilen igår och det lät inte så ljuvligt i våra öron. I morse ringde Fredrik för att beställa en tid för att fixa skiten och en tid fick han. När han väl skulle ner till bilen och köra iväg till Speedy fungerade inte aset. Vivi-skrutten är helt enkelt helt slut i kroppen. Freddo fick ta bussen till jobb och jag fick hämta honom med jobbilen när klockan närmade sig fem. Väl hemma därefter var det dags att bogsera skitbilen till Speedy. Jag var livrädd, med tanke på Fredriks korta stubin så hade jag all rätt till att vara rädd. Jag trodde att han skulle utlösa airbagen när jag drog honom. Men väl framme så sa han att det var bra jobbat. Nu står i allafall bilen på Speedy och jag ska aldrig bocksera igen.

Hemma igen fick vi kasta i oss lite färdigkäk och sedan skulle jag kolla föreläsning. Tre-jävla-stycken var det.
Två var om hur vi skulle gå tillväga när vi ska skriva hemtentan. Ännu en gång blev jag avskräckt från den jävla hemtentan och vill bara lägga den på hyllan och gå och lägga mig en stund. Men det är väl bara att bita i det sura jäkla äpplet och svälja!


Anonym

Go Eme GO........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: