2010-08-29
 20:06:03

Sunday.

Trött idag igen. Men känner att jag nog ändå kan hålla mig vaken ett tag till :)

Efter jobb idag, ja jag säger jobb i stället för praktik det bara blir så. Men i alla fall, idag efter jobb så åkte jag hem till Elin och åt middag. Sen körde jag hem. Hon bjöd på god kycklinggryta med kardemumma. Den var väldigt mummig. Hi hi hi.

Jag har sorterat lite bland mina favoriter här i datorn. Tagit bort tråkiga bloggar som jag aldrig läser, gjort en ny mapp till recept osv. Jag vill gärna ha fler bloggar att läsa. Roliga bloggar, inte Kissie och liknande. Jag vill ha serriösa bloggar som speglar det verkliga livet. Inget som bara handlar om sillikon, botox och en massa överbetalda prylar. Jag blir så jädrans irriterad när man skryter om vad saker och ting kostar som man köpt.

Finns det några roliga bloggar där ute?

I morgon ska jag ta tag i lite plugg. Men jag får inte glömma ringa mina samtal. CSN, Olsson i Jönköping och Hudkliniken är de stolta personer som kommer få tala med mig i morgon :)


Förresten, ibland undrar jag vem jag skriver till. Är det bara till mamma och Elin?

Vem läser min blogg egentligen?
(Skriv gärna ner det i kommentatorfältet, samt om ni har någon egen blogg)

Hahaha jag kommer skratta röven av mig när jag ser vem som har kommenterat! 2 stycken och det är säkerligen mamma och Elin :)


Mamma

Alias ingen signatur. Hoppas du har röven kvar. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA


ELIN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: