2010-03-02
 17:38:42

Bracilianwax.

Det har talats en hel del om Bracilianwax i min närhet den sista tiden. Jag har ingen aning om varför. Kanske för att det är inne med Bracilianwax. Men är det så jävla inne egengligen? Jag får rysningar bara utav tanken på att slita av håret på muffen med en tejpremsa. Det ger mig gåshud över hela kroppen! Och då kan man ju tänka "ha ha ha, vad hon är hårig" men skit i det. BRACILIAN!!! Tänk .... om man inte drar rätt ... då borde man ju dra av både det ena och det andra som finns i grottan ... jag är inte så sugen på det. Och anledningen till att jag kom att tänka på det här är, att jag för några veckor sedan, vaxade mina ben med veets strapwax. Och nu kliar det som tusan. Jag går där och kliar, kliar och kliar. Det visade sig att vissa hår växer inåt. Undra då hur det hade varit på muffen om man kört bracilian ... inåtväxande hår ... snacka om att man hade gått och kraffsat sig på snippan hela dagarna. Det hade nog inte varit så trevligt för omgivningen. 


Elin

HA HA HA HA HAHOHOHOHIHIHIHIHHAHAHAHAHIHIHHIHI

DU ÄR FAN SJUK I HUVUDET!!! TROR JAG DÖR HAHAHHAHAHAHA


Colleen

Du är utmanad ;) kolla min blogg



PUBLICERAT: 2010-03-03, 19:28:31 | URL: http://colleenj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: