2010-03-23
 13:19:49

Det kommer nog bli en najs dag idag.

Tisdag. Sitter mest och bara stirrar rakt fram. Vaknade upp vid fyra i morse och tänkte att det kommer nog bli en najs dag idag! Ställde om klockan lite och var nog på jobb halv sex. Jobbade så att svetten lackade och tänkte att det kommer nog bli en najs dag idag. Kommer till ett städ och ser att en av de anställda hade gått bort. Det kändes väldigt konstigt tänkte jag. Men ute sken solen och jag tänkte att det kommer nog bli en najs dag idag. Får ett telefonsamtal av någon som behöver hjälp med ett städ, jag ställer upp och tänker att det kommer nog bli en najs dag idag. Ringer när jag är klar där för att förhöra mig om var vi ska träffas. Allt blir pannkaka. Fel och åt fanders. Det kommer inte bli en najs dag idag. Jag tror nog mest att det var stora missförstånd. Nu tittar solen fram. Det kommer nog bli en najs dag idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: