2010-03-18
 15:47:06

En smart tanke från mig.

En tanke...

Man har ju som tjej läst en hel del bloggar här i livet. Man har snappat upp en del saker och man har även lärt sig en och annan sak.

Tex.

Jag har läst om folk som skrivit och frågat andra bloggare så här; åh, jag har blivit gravid och vet inte hur jag ska berätta för min pojkvän/man/sambo osv. Och att de tillslut tog mod till sig och sa istället till pojkvän/man/sambo att "Du! Ska vi inte skaffa barn?" Gubben svarade nej. Tro fan det.

Lärdom.

Fråga ALDRIG om ni ska skaffa barn. Har det nu råkat bli så att man av misstag har blivit på tjocken får man istället lägga fram det som; Du, jag måste berätta nåt roligt. Du vet i lördagen i januari när vi kom hem från krogen och hade vilt oskyddat sex. Jag blev på tjocken. Shit happens. Men nu får vi ta ansvar för det lilla ynglet vi har odlat. Då har ju killen ingen chans att säga att han inte vill ha barn. Eller jo, det har han ju. Men du slipper höra det innan du verkligen har berättat att du är gravid. Och på så sätt slipper du gå gravid och må dåligt över en sak som han egentligen inte vet om. Om det nu är så att man säger till killen att man faktiskt är gravid så tror jag att de har en helt annan inställning till hela saken.


OBS OBS OBS OBS OBS!!!!!!!!!

Detta har absolut inget med mig att göra! Sorry mammsen! ;)


Anonym

Illa Illa skriv det från början:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: