2010-03-22
 15:43:20

Hemlighet.

Sitter här i soffan och väntar på att klockan ska gå. När Fredrik kommer hem från jobb kommer även Helena hit. Ska käka lite mat tillsammans (det finns en hemlighet bakom "köttbullarna" som jag kan avslöja efter att de har förtärts) och sen skulle Fredde hjälpa Helena med nåt. Jag själv har inte planerat att göra en sak förmycket. Möjligtvis lägga in den rena tvätten som just nu ligger på sängen. Ska se till att få det gjort direkt efter maten annars finns det en riskt att den åker ner på golvet tillsammans med överkastet så får vi gå och ta rena underkläder samt kläder från golvet i en vecka. Det har hänt förr och jag ser helst att det inte händer igen :)

Det är en skön vecka som komma skall. Jobbar måndag, semester tisdag, jobbar onsdag, semester torsdag och sen är det påskledigt. Jag, mamma och Elin ska i alla fall dra till Småland. Jag vet inte om Fredde ska hänga med, om han inte ska det får jag se till att fixa hem lite påskris och göra det lite påskfint i vardagsrummet till honom.
Egentligen är inte påsken något att fira. Inte för min del i alla fall. Har nog aldrig firat påsken.

Har varit duktig idag, har varit och köpt mig ett gymkort och på onsdag ska jag på introduktion. Sen ska vi nog se till att få igång beach 2010.


Anonym

Duktig tjej du blir säkert fin till beachen.

Vi ska inte åka förän den 1 april och det är nästen 2 veckor dit:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: