2010-03-04
 15:59:25

Latmask.

Jag tror bestämt att våren har kommit till Malmö. Man kan ju bara hoppas! Sol hela dagen igår, sol hela dagen idag! Lite kallt, men va fan. Man har alltid något att klaga på. Jag har i alla fall bestämt mig för att njuta av solen även fast det är kallt!

Torsdag idag, fredag i morgon, en själklarhet jag vet. Sen är man ledig måndag, tisdag och onsdag. Det vankas en tenta på tisdag. Det känns som en stor tenta men jag är inte så sugen på den. Borde plugga häcken av mig men har större lust till att lägga mig i fosterställning under bordet och suga på en smutsig strumpa tills Fredrik kommer hem än att sitta men den här tjocka psykologiboken. Sen hade det till och med varit roligare att smälta gammalt stearin och stöpa nya ljus ... jag är en dålig akademiker. Det är helt enkelt inte min grej!


Ikväll kommer moster Pia!! Yeeey!






TV-kontrollerna ligger förlångt ifrån mig, orkar inte sträcka mig efter dom.
Det är nog dax att hänga tvätten .... ORKA!!


Mamsi

Varför en sur en ta en ren:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: