2010-03-17
 13:41:12

Sjuk.

Jag är sjuk...! Eller?
Jag tycker att det är så fruktansvärt att vara sjuk. Jag känner mig egentligen inte sådär sjuk sjuk. Men tillräckligt sjuk för att inte orka med jobbet. Ni vet när man svettas för glatta livet av minsta ansträngning. Var och dammsugade på ställe nummer 3, trodde att jag skulle dö. Bokstavligen. Dö utav att jag drunknade i min egen svett. Tog av mig tjockiströjan och gick i T-tröjan. Men fy fan! Hade jag inte befunnit mig på plan ett och vetat att det strax skulle komma människor, hade jag kört rally med dammsugaren i BH. Så hemskt var det. Faktiskt.

Jag var på jobb idag och gjorde det jag skulle, men sen gick jag hem. Besökte Apoteket. Tog en underbar dusch, kastade i mig lite lunch och tog en nap på soffan.

Nu känner jag i mina ögon och hals att jag faktiskt är sjuk. På riktigt. Inte så sjuk som mamma och Elin blir. Men jag är sjuk på Eme-vis. Och det är faktiskt också jobbigt.

Nu ska jag läsa vidare i Psykiatrisk omvårdnad.

Tjing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: