2010-03-15
 16:24:00

Yes!!!

En helt underbar helg har jag haft! Fredagen började med en timme på soffan och sen var det dax för städning här hemma. Det var nämligen någon vid namn Elin som hade ställt till med kalas. Men bjudningen av folk stod Fredrik och jag för. Vi hade bjudit hur många som helst kändes det som men dock var det inte många som kom. Det blev det vanliga folket, Fredrik, jag och Elin såklart. Johan S, Johan R, PP och Linkan. Men det var ju trevligt trotts allt. En liten sammankomst av goda vänner! Kunde blivit en brakfest, men istället blev det ett mingelparty. Trevligt!
Lördagen bestod av en runda i olika affärer. Vi satte oss i bilen och kände att det luktade kräk fortfarande. Så den stora uppgiften blev ju att åka och införskaffa en doftgran. Till Biltema åker vi. Den självklara butiken för doftgranar, de borde ha en stor ställning med 8x8 kvadratmeter, fylld med doftgranar i alla dess former och lukter. Kan man ju tycka.... hittade inte en enda. Men Rusta! Rusta är en butik man kan lita på!! En ödla som luktar citron blev det så nu luktar det åtminstonne inte kräk i bilen mer. Kvällen bjöd på högklassigt mys. Vi inhandlade Sushi som vi käkade framför Melodifestivalen och sen somnade vi gott till Upp. Inte världens bästa film men den var söt.
På söndagen bjöd Elin på frukost på Espressohouse. Det var gott! Handlade födelsedagspresent till Göran och åkte hem till dem sedan. Fikade, åt middag och Fredrik skruvade ihop lite tv-möbler. Jag hjälpte till på en hörna jag med. Sedan blev det innebandy på kvällen. Den behöver vi inte snacka om.
Måndag... ny vecka, nya möjligheter! Jag var uppe och snackade med Lotta idag. Så nu är jag tjänstledig från v.33 t.o.m v.24 år 2011. YEEESS!!! Ska fylla i CSN papper också och skicka in dom.
Har en veckas semester som jag också måste ta ut innan jag går på tjänstledighet. Undrar när jag ska ta ut den :)
Hade velat hitta på något den veckan men har ingen aning om vad. Får ta ett snack med Fredrik och Elin sen!
Ensam hemma idag, F är i Gbg och kollar MFF... skönt faktiskt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: