2010-05-10
 06:47:44

Godkänd!!

Sitter här på morgonkvisten, unnade mig en dusch nu på morgonen. Det är verkligen något speciellt med att duscha på morgonen, så härligt och fritt på något sätt. Har nu klätt mig och sitter i soffan, småfryser lite. En sak som är säker är att det blir ingen sommar-värme idag inte. Börjar bli hungrig, hoppas att Fredde vaknar snart så att vi kan äta lite frukost.

Ska ju till skolan idag, det ska bli skojsigt. Kände ett visst behov av att logga in på skolans sida för att se så att inget har blivit ändrat. Tiderna var desamma men däremot hittade jag 7 nya mail i min inkorg. Kollade vad det var för något, det var från min lärare i kursen vi just avslutat. Godkänt i alla uppgifterna! Vilket betyder Godkänt i hela kursen! Vilket betyder att Eme har blivit godkänd i hela kursen utan att behöva komplettera! Det ni, jag är stolt över mig själv, men kan inte riktigt leva ut min lycka, ensam, klockan 06,48 en måndagsmorgon. Nä, det får allt vänta tills bättre tider!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: