2010-05-28
 15:01:26

Yes!

Igår och idag har jag haft tenta. Hemtenta. Igår gjorde jag den skriftliga, en essä och idag så hade jag en quiz-tenta. Min tidagre erfarenhet av quiz-tentor är inte så väldans bra så jag var nervös inför denna. Och jag kände mig inte alls förbered. Jag tog i alla fall mina böcker och mina anteckningar och satte mig tillrätta och startade upp quizzen. Jag satt med den i 1 timme och 24 minuter. Jag klarade den :) Jag vet inte hur många rätt jag hade, jag blev helt till mig när jag såg att jag var godkänd så jag glömde kolla hur många rätt jag hade. Men skit i det. Jag klarade den och det är det som är det viktiga.

Jag var så glad så när jag kom hem till Elin så valde jag att städa hennes lägenhet. Jag hoppas att hon blir glad. Dammsugningen och torka golven får hon göra själv. Men det andra är klart. Tror nog att jag även ska ha maten klar när hon kommer hem så blir hon rikgit glad :)


Anonym

Jag blev jätteglad!!Du är bara så underbar!


Anonym

jag är så stolt över dej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: