2010-09-16
 14:49:15

MJÖLK!

Jag får inte dricka ren mjölk när jag äter mina piller. Och eftersom jag ska ta mina röd och gula piller när jag äter så betyder det att jag inte kan dricka mjölk till maten. Frukosten går ann, för då kan jag dricka äppeljuice med samma lycka som jag annars dricker ett glas oboy. Men jag tycker att det är jobbigare när man äter middag. Då vill jag mer än gärna dricka ett glas mjölk eller tre, men nu går ju inte det.

Därför tycker jag inte att det är mer än rätt att jag får unna mig två kanelbullar och ett glas mjölk någon gång under dygnets timmar. Sen om det är på eftermiddagen eller kvällen det spelar ingen roll. Men två kanelbullar och ett glas mjölk är jag väl ändå värd som offrar min goda middagsrutin!


Anonym

Mjölk är till för barn! Och du är ett barn så det går bra medd kanelbulle å ett glas vitt mitt på dagen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: