2011-01-21
 09:51:34

Eme - Kerstin 1-0

Det här kallar jag helt jävla fantastiskt!!
Jag sitter i storarummet, Kerstin ligger och sover i köket.
Jag hör henne komma gåendes, tittar ut i hallen och ser henne sniffa och göra sig redo för bajsställningen!
Man får vara jävligt snabb här, för jag har inte råd att låta någon tid gå till spillo!
Jag reser mig upp i en fart som inte existerar i denna verklighet!
Avbryter Kerstin i hennes bajsställning, har henne under vänster arm, hoppas i skorna, rycker åt mig kopplet, en leversnitt och mina nycklar. Och in i hissen!
Allt detta gick så väldigt fort att jag vet inte riktigt hur det gick till, någon jacka fick jag heller inte med mig!
Men väl där nere så lägger hon världens brakare!!
Nästa gång hon ska bajsa ska jag ha dubbla bajspåsar så jag kan vara säker på att jag får upp all skit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: