2011-01-14
 11:35:59

I CANT WAIT!!

Jag fick rätt på min kamera, så att jag fick tillbaks de försvunna fotona. Men det som hände då var att de få foto som jag lyckades ta på juldagen hemma hos mamma försvann! Och jag som tänkte vara duktig här och nu och göra en snabbsammanfattning av julen hemma hos mamma! Men jag får vänta med det tills jag får fotona från Elin. Vilket jag ska se till att få snart. Kanske redan ikväll. Men vad som händer ikväll och hur mycket man får gjort, ja det får vi vänta och se!

I dag är nämligen dagen med stort D! Kerstin kommer idag. Vi ska hämta henne efter att hon har ätit middag klockan sex. Jag har pirr i magen och vill bara att denna dagen helst ska gå förbi i ett jädrans snabbt tempo! Men det lär den inte göra. Det jag väntar på här näst är att klockan ska bli tre. Då ska jag köra till Ö&B och sen hem till mamma en sväng och kolla så att allt står rätt till där hemma. 17.15 ska jag hämta F på jobb och sen ska vi köra och hämta hem Kerstin. I CANT WAIT!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: