2012-10-25
 18:03:10

Inte ett skit!

Idag har inte hänt ett sketans skit!

När klockan närmade sig ett så bestämde jag mig för att ta mig ut en runda! Klädde mig och gick över till BVC och lämnade in lappen om vårt val av barnavårdcentral. Där verkar himla mysigt, litet är där, endast tre sköterskor. Ja det brukar kanske inte vara fler på BVC, men jag fick ett bra intryck av stället.

När jag lämnat lappen tog jag mig vidare till Coop. Jag ångrade mig snabbt att jag inte trädde på en mössa. Fy böveln vad jag gick ont i mina öron!

När jag kom tillbaka hem så tog jag ut K på en runda så att hon fick springa av sig lite.

Efter en timmes tupplur så tog jag tag i städningen! Så nu är hela lägenheten städad, jag sitter i soffan och väntar på fiskgratängen som värmer till sig i ugnen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: