2012-09-24
 08:17:30

Morgonmys!

Vilken natt! Vilken ounderbar natt!

Blev hämtad på jobb igårkväll vilket gjorde att jag hann med en dusch innan läggdax! Efter duschen la jag mig i soffan i hopp om att somna där medans F kollar tv. Det tycker jag är himla mysigt. Men han tittade på någon krigsfilm så ljudet var helt ohållbart att somna till så jag bestämde mig för att gå in och lägga mig i sängen istället.

När jag väl var nerbäddad kände jag något underligt. Det började nere i ryggslutet och gick upp längs med hela ryggen och magen blev stenhård! Rätt otäck känsla eftersom man inte har känt det innan. Så höll det iaf på ett par timmar och jag tror att klockan var närmre tre när jag somnade ordentligt.

Klockan sju ringde Fs bäckar klocka och strax där efter gick jag upp. Ska på föreläsning på min lediga dag! Yeey!

Men vi hann iaf med lite morgonmys här hemma!


Anonym

vill bollen komma ut ????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: