2013-01-08
 08:53:20

Tröttsamt att gymma!

Det blev en tidig morgon idag.
Vaknade när Fs klocka ringde och har varit vaken sedan dess. Låg i sängen och hörde A lägga av en massa brakskitar och tänkte att det är lika bra att gå upp och byta på honom.

Väl på skötbordet var där inget bajs i blöjan men däremot valde han att pinka ner hela mig, och när jag hade torkat upp röran och skulle ta på blöjan så valde han att skita också. Rätt ut på skötbordet. Sådant man gillar en morgon lite över sju!

Medans jag åt fick han ligga i gymmet och sprattla av sig lite, efter en stund somnade det lilla livet. Nu ligger han där med en filt och jag har lagt mig i soffan med en filt. Bussen som vi skulle ta upp till stan 9.39 kanske blir lite försenad men det är sådant man får ta!


Anonym

Ja tänk vad det lilla livet kan skita❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: