2013-06-29
 06:55:53

En tidig morgon!

Jag sitter i soffan, lilleman ligger på golvet och F sover i sängen. Utanför öppnade himlen sig precis och regnet öser ner.

3.30 i natt tror jag att det var så fick jag nog av lillenans flängande i sängen. Tog honom och satte mig i soffan. Lite näsgnugg och nynnande så somnade han gott. Dock vaknade han igen när jag skulle lägga ner honom i sängen.
Jag orkade inte hålla på och mecka så han sov i vår säng väldigt tidigt i natt.

Själv har det inte blivit mycket sömn efter 3.30. Lilleman sover oroligt och vaknar emellanåt, nästan som att han vill se att man är kvar hos honom.

Varje morgon vi vaknar så försöker lilleman ta tag i min leverfläck. Det känns sådär kan jag säga. En vacker dag kanske den lossnar. Vem vet.

Nu hoppas vi att klockan går snabbt så det kan bli dax för förmiddagsvila!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: