2007-12-13
 10:07:15

Flyttat.

Är hemma från jobb idag med världens hemskaste mensvärk.
Vaknade till i morse och kännde att jag hade lite ont i magen, tänkte inte mer på det, snoozade om som vanligt och kröp in till Fredrik och gosade lite med hans öra sen när det var dax att vakna så kännde jag hur ont i magen jag hade. Tog fram frukosten och en Eeze och knaprade i mig frukost. Fick skicka iväg ett sms till Mary och sa att jag inte klarade av att jobba, kunde ju inte ens stå upp. Så, för att inte väcka Fredrik satt jag i köket någon timme och tittade ut på byggkranarna och började fundera på hur de tar sig upp i den där kranen. Det får bli något jag frågar nästa gång jag är på Peab :)


Nu har vi kommit bort från Rundelsgatan. Till Lundavägen. Stor och fin lägenhet. På fredagskvällen när vi var där för första gången med egna nycklar fick jag bara värsta ångesten. Herregud, skulle vi bo här?!
Tanken om att vi hade tackat nej till en lägenhet av de nybyggda rätt över gatan som sitter lite sammanhängande med Entré fick mig att vilja gråta en skvätt. Men med lite färg på väggarna och möbler på plats blev detta hur bra som helst. Jag älskar vår nya soffa och den är helt underbart skön. Blev så förvånad när soffan kom och levererades det var ju självaste Björn "Berra" Magnusson som kom och lämnade vår underbara soffa! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: