2007-06-05
 20:34:26

Svullen vita.

Leeeeeeedig i morgon! Hur skönt som helst! Slutade redan klockan ett idag.  Kunde ha slutat klockan tolv men eftersom min kära kolega sa att vi inte "kunde" sluta så tidigt så fick vi gå på Lunds Energi och lulla i nästan 40 minuter innan vi kunde ge oss iväg. Fredrik kom och hämtade mig, vi åkte till hans skola och han var inne och lämnade en bok på biblioteket sen åkte vi hem. Jag gick in och duschade och sedan la jag mig i sängen för att titta lite på tv. Somnade när klockan var tio över tre och när klockan var halv fem väkte Fredrik mig. Jag flög upp ur sängen. Skulle vara hos Optikern tjugo i fem. Försökte peta in linserna i mina ögon men det gick inte så bra.
Gick ner och förklarade att jag inte kunde ha linsen eftersom jag har alergi i mitt öga. Han undrar hur länge jag har haft det och när jag berättade om min vita fläck så ville han kolla på den. Snällt tyckte jag eftersom jag försökt få en tid på vårdcentralen men tydligen så är det bara arbetslösa människor som kan gå dig. I alla fall så visade det sig att jag inte hade någon allergi i mitt öga utan min ögonvita är svullen. Hur sjutton kan den bli svullen. I alla fall ska jag komma tillbaka igen om en vecka och om mitt öga är likadant så ska jag åka ut till ögonakuten och sätta mig där och säga att mitt öga är paj. Läskigt. Jag tycker inte om när folk ska hålla på och pilla i ens ögon och grejja. Men man får hoppas att det inte är något allvarligt.

I morgon är jag i alla fall ledig och ska njuta så mycket jag kan av dagen. Hoppas att det är fint väder så att man kan vara ute. Måste ju tvätta också...inte lika roligt. Vi gjorde ju inte det förra veckan så får göra det denna veckan istället. Bläääää jag hatar att tvätta!


Anonym

Svullen vita????!!!!! Är det allt du har att komma med? Är det inte dax att uppdatera, va va va va??? VA!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: