2007-03-17
 09:27:22

Lööööördag!

Lördag morgon äntligen. Inte äntligen morgon men äntligen en ledig dag. Dagen igår var galet jobbig och lång. När vi var färdiga i Malmö och åkte till Lund för att avsluta dagen orkade mina ögon inte hålla sig uppe längre, jag fick kämpa en bra stund innan jag gav med mig och lät dom vila en liten stund. :)

När jag nästan är hemma ringer Freddo och säger att Johan och PP kommer hem och ska käka middag, snabbt hem och bäddar och diskar undan all disk som vi hade samlat på oss under veckan. Jag hade låtit ett oboyglas stå, så när jag skulle ta upp skeden var det som filmjölk, eller snarare gräddfil eller något liknande. Fick sätta glaset i blöt en lång stund innan det lossnade, det luktade inte speciellt gott heller kan jag säga :) Shit happens.

Torsdagen i Danmark var trevlig, det var roligt att träffa Fredriks pappa och Anna igen. Mysiga människor faktisk :P
Käkade och drack cider på Rose McGees, var inte hemma förren ett på natten. Men jag sov gott på tåget hem i alla fall :) Somnade som en stock när jag kom hem och sov gott hela natten tills morgonen när det var dags att gå upp.

På fredagen gjorde, i alla fall jag, debut på att se en handbollsmatch i verkligheten. Åkte till Oxie och kollade på PP sedan åkte jag hem och glodde lite på film innan jag somnade. Somnade efter tio minuter kanske. Det var så satans gott. Jag viste inte vad det var för dag eller vad jag hette när Fredrik ringde och ville komma in i porten :)

Idag är det lördag och jag ska njuta av ledigheten! Gaaaalet skönt säger jag bara!
 


Ansofi

vilken söt blogg du har. inte visste jag att du hade en sån. mkt trevligare än lunar :)



PUBLICERAT: 2007-03-18, 13:16:11 | URL: http://www.ansofi.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: