2007-09-12
 19:18:23

Lägenhetsvisning!

Dagen kom som jag typ aldrig trodde skulle komma. I alla fall inte inom en så snar framtid. Jag la in en ansökan om en lägenhet på Lundavägen för ett tag sedan, jag kommer faktiskt inte ihåg när det var men i alla fall, i måndags när jag kollade min mejl så såg jag ett mejl, haha. I den här ämnesraden så står det "Erbjudande".
Jag kollade vem det var ifrån och bestämde mig för att läsa mejlet och det var ju tur. Egentligen brukar jag bara ta bort såna mejl som är så "Erbjudande" men denna gången så var det ju på riktigt.
I alla fall så hade vi tid till visningen idag klockan tre och jag och Fredrik var på plats först av alla, det kom ett par till och frågade om det var vi som skulle slåss om lägenheten och ja, det kommer vi tyvärr göra och förhoppningsvis vinner vi men jag vågar inte hoppas på för mycket. Man blir ju endå besviken till slut. Lägenheten hade badkar!!! En spis med ugn!!! och en frys!!! och ett seperat sovrum!!! Helg galet! Det var typ så här svart/bruna lister runt dörrar och nere i golvet men det blir säkert bra. Vi gillar ju svart/brun. När vi kom hem från visningen skickade vi mejl direkt om att vi var intresserade av lägenheten och nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

I helgen var det ju party hemma hos Helena som fyllde 18 och sedan blev det slagt för vår del. På lördagen sov jag mest och sedan åkte vi hem till Johan och åt och kollade fotbollen. Det var trevligt. Denna helgen blir lugn. Vi har inga planer alls faktiskt. Fredagen är öppen och på lördagen ska Freddo iväg så då är jag ensam hemma :)

Håll tummarna för lägenheten!
Tjipp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: