2008-01-04
 17:43:32

Thai.

Sitter i badrummet, på toalettstolen, fullt påklädd, i mörker och tittar på när Fredrik badar.
Eller tittar på och tittar på, det kanske är en överdrift, men jag är i alla fall här inne och gör honom sällskap.
Rätt obekvämt ställe att sitta på bara så där rätt upp och ner, men det går an, han badar ändå alltid så snabbt.
Han är ju gullig när han drar upp proppen med sina tår.

Då var det min sista lediga vardag. Skönt? Kanske lite, men jag ljuger ju om jag säger att jag inte har ångest för att gå och jobba på måndagmorgon klockan sex. Men och andra sidan har jag något att se fram emot nu, jag har något att lägga mina pengar på och det känns som en vettig sak. Var nämligen och bokade en resa idag till mig och Fredrik. Thailand, Januari 2009. Så nu gäller det att spara alla pengar man kan och helst ska man spara lite till. Det är mycket pengar som man ska samla ihop. Men det fixar vi, helt klart. Ser i alla fall fram emot det som fan. Det ska bli helt sjukt härligt att bara ligga och jäsa i solen, snorkla, rida elefant, få massage och äta gott!
Mumma säger jag bara, låt pengarna rulla in snabbt och låt året bara flyga förbi.

image16

image17

Nu är klockan 17.45 och jag ska gå in och kolla på Glamour.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: