2008-10-15
 15:22:50

Pastasalladsås.

Idag skulle jag vara jätteduktig tänkte jag. Jag skulle överraska Fredrik när han kom hem med nybakade kanelbullar som han så länge har trånat efter. Jag går och tänker på jobb vad jag behöver för att kunna knåda ihop min deg. När tänkandet är klart och jag ser mig själv och Lotta nere på Coop så inser jag att mitt fall blir tvunget att läggas ner.
- Jag har ingen kavel. Jag har länge tänkt att jag varit tvungen att införskaffa mig en kavel men det har aldrig blivit av eftersom den används så sällan. Men just idag när jag behövde en kavel så hade vi ingen. Och det är otroligt irriterande.
Vi får se vad som händer med kanelbullarna. Kanske dom kommer i morgon...eller inte.

Igår var en stressig dag. Inte på jobber för ovanlighetens skull utan här hemma. När jag kom hem så tog jag tag i disken, sedan kom Fredrik hem, gjorde sitt och det var dax att ge sig iväg igen. Jag skulle fixa naglarna och Fredrik skulle till sin mormor och sedan vidare på fotboll. Klockan var sent när vi var hemma och det bestämdes att det skulle bli köpemat.
Pizza röstade Fredrik på och jag var inte det minsta sugen på pizza men jag gav med mig. Jag beställde en Pastasallad, med ost, skinka och purjolök. EN PASTASALLAD! Jag orkade inte med fett och klet. När vi kommer upp och ska äta och jag öppnar min låda så ligger det i den följande; Pasta, sådanna pennor, skinkbitar, dom där långa som även finns på pizza. Men sen var där även ost, och någon sås och allt hade varit inne i ugnen. Och såg ut som pasta med pastasås.
Var fan var salladen? Hör dom inte vad det ska vara? SALLAD= grönsallad med gurka och tomat. Riktigt besviken åt jag lite av skitet och sedan lite av Fredriks pizzasallad sen fick det vara nog.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: