2009-07-10
 16:20:39

Att visa sin uppskattning.

Denna uuuunderbara fredag!! Mer välkommen än vad jag tror att den förstår!
Eftersom det var min sista dag i Lund idag, så skulle jag lämna bilen där och ta bussen till Sydsvenskan där vi skulle ha möte. Det tog mig en hel jävla timme att ta mig från Lunds Energi till Sydsvenskan. Det är inte något jag gärna gör om. Det lovar jag er!

Var nyss nere och lämnade resväskan till Nettan. Helena ska låna den nu när hon ska upp till Stockholm en månad. Hon sa tidigare i veckan att hon hade något hon ville ge mig och jag fick det när jag var nere och lämnade väskan. Nu efter allt som har hänt med Eddie osv så ville hon visa sin uppskattning och hur mycket hon tycker om oss alla. Jag fick ett halsband i guld med någon diamant i tror jag att hon sa och sedan fick jag en guldring. Tror även att där i var diamanter. Libby hade också fått något smycke nu när hon var nere. Tyckte att det var riktigt gulligt och fint. Synd bara att ringen är förstor men det kanske man kan göra något åt.

Idag är det då älskade fredag!!!
Och ikväll ska jag och Fredrik ha en stund för oss själva och bara mysa till det. Ska nog äta lite tacos och sedan dela en flaska vin framför tvn. Det ska bli mysigt.

I morgon så ska Fredrik på fest och idag så frågade han mig om jag ville hänga med. Men jag är inte så säker på om jag vill det. Får se senare hur jag känner. Det hade varit skönt att bara vara hemma. Inte känna att man är tvungen till något.

5 arbetsdagar kvar till semestern!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: