2009-07-11
 14:57:56

Sockerkick.

Kom för en liten liten stund sen hem från en runda på entré med mamma. Det var trevligt. Vi gick i hur många affärer som helst och kollade på en massa fina kläder och bara längtade oss bort till spanien! Samtigt som jag hoppas att första delen av min semester kommer att vara lång och skön, så hoppas jag att tiden går fort tills vi ska till spanien.
När jag får lönen på onsdag så ska jag in och ta en shoppingrunda på entré :)

Efter att vi hade tagit några runder i affärerna så satte vi oss och fikade på Barrista. Varsen Chailatte och en chokladtårta och en pecanpaj. Pecanpajen var dundergod men fy fan vad söt den var. Mamma fick en sockerkick delux!


Anonym

Är det inte han bakom mig som skräms. Kan väl aldrig tänka mej man kan få för mycke soccker



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: