2009-10-14
 19:10:47

Aldrig.

Ibland blir jag rädd.

Det kan helt plötsligt komma en känsla över mig som får mig att stanna upp en stund och bara känna efter.

Hur mår jag?
Känns allt som det ska?
Inga konstigheter?

Ibland får jag en konstig känsla över mig, fick det innan idag.
Jag kände mig lite skakig i kroppen, lite svag. Det kändes som om synen darrade lite.
Jag började genast gå igenom en massa saker i huvudet.

Jag måste säga till någon att ringa abulans.

Jag måste ringa mamma.

Jag måste ringa Fredrik.

Jag måste ringa Elin.

Jag måste ringa, ringa, ringa. Ringa alla.

Tänk om de inte tar mig på allvar.

- Nej Emelie, det är ingen fara, det är bara migrän, du får vila när du kommer hem.


När det hände trodde jag också att det var migrän, men det var det minsann inte.
Det är konstigt att jag alltid känner så den här tiden av året.
Att jag på någotsätt blir ledsen där inne.
Precis som om hjärtat gråter fast jag egentligen är glad.
Snart är det 6 år sedan det hände. Det är lång tid men jag glömer det aldrig


Aldrig...


Mamma

Du är så fin och söt. Vi tar dej på allvar och min höst är oxå jobbig men även fylld av glädje. Den 20 nov är en sorgens dag den finns inte för mej. 26 Nov. är glädjen och festens dag då bubbla hela jag av glädje.

Jag älskar dej av hela mitt hjärta.

Pussssssssssssssssssssssssssss


E

Älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: