2010-08-27
 10:12:39

Lisa Nilsson.

Det blev en trevlig kväll på festivalen igår. Trodde att det skulle komma fler men det blev bara jag, Lisa, Madde och Maddes mamma. Lite ångest att mamma inte följde med. Men jag trodde att det skulle komma fler. Ajaj, ska i alla fall upp med mamma och Fredrik en runda idag. Planen var ju att vi skulle lyssna på Erik Linnros. På stora scenen. Lisa ringer mig på dagen och berättar att han inte alls spelar på stora scenen. Senare under kvällen när vi sitter där berättar dom även för mig att han inte alls heter Erik Linnros, utan Oscar Linnros. Jag var nog helt bakom flötet. Men det slutade i alla fall med att vi satt på rampen som planerat vid stora scenen och lyssnade på Lisa Nilsson. Jag drog en slutsats, visst, vissa låtar är faktiskt otroligt bra, som tex långsamt farväl. Men hon är en rätt sorgsen människa ändå. Under alla år som jag levt och uppfattat saker som sker runtomkring så har hon sett EXAKT lika dan ut! Samma frisyr och alltid en svart långklänning. Kan man inte förändra sin klädstil lite? Och det som var mest tragiskt, det var att hon inte sjöng långsamt farväl. Jag blev besviken. Annat var det förra året när Orup och Lena PH var där. Då far det fan fest!!!


Ska vara på LIAn om 2 timmar. Ska gå och fixa mig 2 mackor nu som jag kan äta framför våra bästa år!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: