2010-08-16
 11:00:27

Lördagen blev lyckad.

Lördagen blev hellyckad! Jag och Elin bestämde oss för att åka och hämta Lisa eftersom regnet bara öste ner. Man skulle kunna tro att någon stod med en vattenslang och bara sprutade utan att det fanns något slut. Madde dök upp lite innan sex. Vi snackade och hade jättetrevligt, sen var det dax att äta god mat. Maten var en succé. Vilket jag inte trodde när jag först läste igenom receptet. Hemagjord chokladcheesecake till efterrätt som jag och Fredrik bakade på lördagförmiddag! Klockan var 02 när Madde gick och Lisa och Elin begav sig inte hem förrens klockan var 03. Jag slocknade som en stock i sängen kan jag berätta och sov ända tills klockan var 10,30 dagen efter.


Idag har jag äntligen lyckats få tag på min praktikplats. Min kontaktperson hade nyss kommit tillbaka från semestern och hade ingen aning om att jag ska vara där på praktik. Det stället jag ska vara på tar bara in praktikanter som går vårdlinjen på gymnasiet i Malmö, vilket jag inte direkt tillhör. Försöker få tag på min lärare nu så allt kan lösa sig. Löser det inte sig vet jag inte vad som händer. Men en praktikplats borde jag väl få på ett eller annat sätt.


Har även hunnit med att träna idag. Men jag orkade bara 15 minuter... det märks att man inte har tränat på ett tag och i morgon ska jag äta lite innan jag går dit. Kanske man orkar mer då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: