2010-08-18
 20:17:08

Stolt!

Jag ska vara jävligt försiktig med att sitta här och lova för mycket. Men jag kan i alla fall säga att jag är jävligt stolt över mig själv och dagens gymbesök.

I måndags var jag där, jag spenderade inte många minuter i de välutrustade lokalerna. Max 20 närmare bestämt. Jag gick femton minuter på gåbandet och sen trodde jag att jag skulle avlida. Men med lite pepp från människor runt omkring, Trelleborgs-Madde på jobb närmare bestämt så kände jag att fan, idag ska jag ge järnet. Och det har jag gjort också. 15 minuter på bandet. Varav 7 (!) Sprang jag! Ja ni hörde mig jag SPRANG i SJU minuter. I morgon ska jag försöka höja mig till tio. Jag tränade även ryggen eftersom jag har fått väldigt ont i ryggen på sistone! Så efter lite ryggtränande så hoppas jag att det ska kännas bättre så småningom.


I morgonbitti så ska jag tvätta, sticka en runda till gymmet och sen ska jag packa lite. Vi åker till Småland på fredag till måndag. Så lite saker behöver man ju ha med sig.

Men nu ska jag slappa till det lite i soffan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: