2010-09-24
 16:15:06

4 härliga saker med helg!


- Man får sova tills man vaknar! Ja, det får jag alla dagar men på lördagen är det extra härligt för då slipper man vakna till klockan.

-
Man får vara uppe länge! Det är trevligt ja... jag är lycklig om jag orkar hålla ögonlocken uppe till längre än tio. Dom brukar dock falla ihop vid nio. Det tycker darling är mindre skoj.

- Man behöver inte göra något! Sant! Men det händer att jag får ångest när söndagkväll kommer och jag märker att jag inte har gjort ett skit på mina två lediga dagar.

- Man kan lyxa till det med extra god mat! Men vad man ska laga kan vara knivigt! Man kan använda fantasin och slänga ihop något, eller så kan man kolla runt på olika matsidor på nätet.

Jag kan nog komma på en hel del mer, men man ska ju inte överdriva det hela!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: