2010-09-03
 22:01:21

Fredagsmys!

Min mysa hemmakväll fick en vändning. Jag packade ner mitt fredasmys och styrde cadillacen mot mina barndomskvarter. Hemma i mitt barndomsrum satt mamma och jag framför varsen dator fram tills Digiloo börja, sedan slog vi igen dumburkarna och kollade på Digiloo.

Fredagsmys! Fanta som jag älskar! Schweizer nöt som jag varit sugen på jättelänge, och sen toppade vi det hela med lite chips och dippa!

Under Digiloos gång visade de små snuttar från one-hit-wonders. De visade något musikinslag från 1985 mamma utbrister, samtidigt som hon lägger armen om mig;

- Då var du 1år älskling!
- Eeeh, nä, jag är född 86...
- Hahaha (mamma skrattar)

Vad vet hon om mig egentligen?? Hon vet inte när jag är döpt, och nu undrar jag om hon egentligen vet när jag är född? Men hon är go min mor!!




En liten, liten stund innan jag skulle gå så kom Göran hem. Precis när jag var påväg ut så kallar han in mig i storarummet, vill att jag ska komma ända fram till honom. Så pussar han mig och säger;

- Du, om din mamma dör, får jag bo kvar här då?
- Självklart får du det, vad dum du är. Det har du frågat innan!
- Ja men jag måste vara säker.

Nu undrar jag, har han någon dum idé om att ta livet av mor??
Jag hoppas inte det för iså fall får vi göra nåt åt saken!


Nu ska jag glo lite tv innan jag avslutar denna fredagkväll och slår igen de ljusblå!

Sov gott!


Anonym

Tack för trevligt fredags mys. Ibland kommer det ut ord ur munnen utan att man kan stoppa det. Klart jag vet att du är född 86 kanske dr kan göra något åt min glömska. Puss love you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: