2012-10-23
 20:15:37

Hon har blivit lurad!

För andra gången på kort tid har jag blivit lurad! Lurad när jag ska ringa till sjukvården!

Förra veckan hände det så att på kallelsen stod ett nummer som jag skulle ringa. Jag slår detta nummer och direkt svarar någon:

"Nummret är inte i bruk. Ring istället bla bla".

Jag ringde det andra nummert och då säger det att det inte alls är rätt nummer utan ger mig ytterligare ett, vilket var korrekt såklart.

Idag hände det igen!!

Jag ringer nummert på kallelsen. Men istället för att sitta och vänta i 45 minuter knappar jag in att jag vill bli uppringd. Efter 35 minuter ringer de upp mig. Jag avlägger mitt ärende och samma sak händer igen!!!!!

"Det är inte detta nummert som du ska ringa. Du ska istället ringa bla bla"

"Men detta nummert står ju på kallelsen?"

"Ja, dom har inte hunnit ändra det ännu"

Är inte det ganska så jäkla viktigt???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: